איזור מוכרי עבודות

התחברות למערכת להעלאת עבודות

איזור שותפים

כניסה לתכנית השותפים שלנו

איך להעלות עבודה לאתר סמינריון? – מדריך מעשי

עבודות מוכנות להורדה

צריכים עבודה מותאמת אישית?

השאירו פרטים ויחזרו אליכם:




    מדריך להעלאת עבודה לסמינריון

    החלטתם למכור עבודות מהתואר, להרוויח קצת כסף ובכך לעזור לסטודנטים אחרים על הדרך? מעולה! הכנו לכם מדריך עם תמונות שמסביר איך להעלות את העבודה למכירה באתר שלנו, שלב אחר שלב. אל תדאגו, אין הרבה שלבים וזה ממש פשוט.

    1) כניסה

    קודם כל צריך להרשם לאתר. כדי להגיע לעמוד ההתחברות אפשר ללחוץ כאן על הלינק להרשמה לאתר או ללחוץ על הכפתור הירוק בתפריט הסגול "פרסם עבודה". אם כבר נרשמתם בעבר לאתר, זה הזמן להתחבר ולעבור לשלב 3. אם אתם כבר מחוברים לאתר, לחיצה על "פרסם עבודה" תביא אתכם ישר לשולחן העבודה, עברו לשלב 4.

    2) הרשמה

    בעמוד ההרשמה לאתר, חשוב למלא פרטים נכונים ומדוייקים – כי אחרת מישהו אחר יכול לקבל את הכסף שלכם! שימו לב ששם המשתמש צריך להיות באנגלית. שום פרט לא יופיע בפני הקונים, גם לא שם התצוגה.

    חשוב לנו להזכיר שאנחנו שומרים על פרטיות ודיסקרטיות של הפרטים של כל המשתמשים שלנו, מוכרים וקונים, ומבקשים מכם רק את הפרטים הנחוצים לנו על מנת להעביר לכם כסף. אחרי שסיימתם למלא הכל, תעברו שוב על כל הפרטים לוודא שאין טעויות בכתובת המייל ובפרטי החשבון, וכמובן תשמרו את הסיסמה איפשהו כדי שתוכלו לחזור בקלות למכור עוד עבודות. אחרי שמילאתם ובדקתם, לחצו על הכפתור הסגול 'הרשמה'.

    3) אזור מוכרי עבודות

    3) זהו איזור מוכרי עבודות. בעתיד, כשתרצו לעקוב אחרי הרווחים שלכם ולראות את העבודות שהעליתם, תוכלו לעשות זאת מכאן. כעת לוחצים על הכפתור הירוק "להעלאת עבודה לחצו כאן" (או על "הוסף עבודה אקדמית", שניהם מגיעים לאותו דף)

    ז

    4) העלאת העבודה

    הגעתם לשולחן העבודה, עכשיו אפשר להעלות את העבודה! הכניסו את הפרטים בחלונות המיועדים לכך לפי ההוראות.
    בתגיות, שימו את הנושאים בהם העבודה עוסקת, וגם תתי נושאים. אפשר גם מילים נרדפות לנושא, קיצורים וביטויים מלאים, צורות כתיב שונות (תאוריה/תיאורייה), ועוד. סמנו בין תחום אחד לשלשה תחומים להם העבודה שייכת. אם התחום המדוייק של העבודה לא ברשימה, סמנו את התחום הכי קרוב וכתבו את התחום המדוייק בתגיות.

    לאחר מכן שמים את תוכן העניינים והמבוא. זה עוזר לקונה הפוטנציאלי לדעת על מה העבודה ואם כדאי לו לקנות. אם מעלים מטלה, תרגיל או ממן – אתם יכולים לשים כאן את רק את ההנחיות/שאלות, ואם עניתם רק על חלק מהשאלות – לציין על מה עניתם. (למשל אם הייתה בחירה 3 מתוך 5, כתבו כאן בתיאור על אילו שאלות עניתם).

    כתבו את מספר המילים המדוייק – אין סיבה לעגל למעלה או למטה. מספר המילים המדוייק בקובץ וורד מופיע בפינה התחתונה (הימנית בעברית)
    רצוי מאד למלא שנת הגשה ומספר מקורות אם יש.
    שם הקורס ושם המוסד האקדמי אלה שדות בחירה, להחלטתכם. יש קונים שמעדיפים לא לקנות מהמוסד שהם לומדים בו, ויש כאלה שזה לא משנה להם.
    קבעו מחיר על פי רצונכם, אפשר להסתכל על מחירים של עבודות אחרות באתר בשביל להבין מה הטווח המקובל.
    בשביל להעלות את הקובץ, לחצו על הכפתור האפור "העלאה".

    5) צירוף הקובץ

    לחצתם 'העלאה' והגעתם לחלון הזה

    עכשיו אתם יכולים פשוט לגרור עם העכבר אל החלון את הקובץ, אם במקרה התיקיה בה הוא נמצא ממילא פתוחה בצד, או ללחוץ על בחירת קבצים ואז יפתח לכם חלון עיון. בחרו את קובץ העבודה להעלאה, ולחצו פתח/open

    עכשיו חזרתם למסך ההעלאה – פשוט לחצו על הכפתור הסגול "שלח"

    ו – סיימתם! הידד! אם הכל הלך כשורה תקבלו את ההודעה הזו. צוות סמינריון יבדוק ויאשר את העבודה ותוך זמן קצר היא תופיע למכירה באתר. כשתלחצו על OK תגיעו שוב למסך העלאת עבודה ותוכלו ישר להתחיל בהעלאת עבודה נוספת.

    צריכים עבודה מותאמת אישית?

    השאירו פרטים ויחזרו אליכם:

      בקרו במאגר עבודות אקדמיות מספר 1

      פוסטים נוספים

      חיפוש מתקדם


      חפש ב: