28.01.22
חיפוש מתקדם

האם חדשנות מהווה מקור ליצירת יתרון תחרותי בין חברות?

  • מספר עבודה: 2285
  • שנת הגשה: 2010
  • מוסד לימודים: המסלול האקדמי של המכללה למינהל
  • מספר עמודים: 14
  • מספר מילים: 3274
  • מספר מקורות: 8
  • קורס: ניהול אסטרטגי
  • סוג עבודה: פרה סמינריון
  • סוג תואר: תואר ראשון
  • מחיר: 200 ₪
    מחיר
    200.00₪ (ILS)

תקציר העבודה:

 שנות ה- 2000  הביאו איתן אינסוף טכנולוגיות חדשות ומגוונות בכל התחומים, בעידן הנוכחי חדשנות מהווה כלי חשוב ומרכזי בשוק התחרותי  וזאת בשל התחרות הגוברת בשלל תחומי החיים שהיא תוצאה רמה של הגלובליזציה שהסתערה על עולמנו.  ארגונים וחברות פועלים במטרה לחדש ולהמציא ככל שניתן וזאת על מנת לנסות ולהשיג יתרון תחרותי אשר יקנה להם הובלה על המתחרים בשוק בו הן פועלות וכפועל יוצא מכך יביא להגשמה  של מטרתה העיקרית של כל חברה עסקית הפועלת בשוק שהיא רווח מקסימאלי.    

המטרה הראשונית בעבודה זו היא להבין מהי בעצם חדשנות ואילו פעולות על הארגון לנקוט על מנת להשיג אותה, כמו כן ארצה להבין את הדרכים להשגת יתרון תחרותי ע"י חברות, ולבסוף להבין האם וכיצד חדשנות מביאה להשגת יתרון תחרותי וכיצד ניתן לשמר את אותו יתרון שנוצר.

שאלת המחקר שתידון בעבודה היא: האם חדשנות מהווה מקור ליצירת יתרון תחרותי בין חברות?

משתנה בלתי תלוי- חדשנות

משתנה תלוי- יתרון תחרותי

את עבודתי אבסס על מאמרים בנושא מתוך כתבי עת אקדמיים.

1. מבוא

3

2. מהי חדשנות

4

3. סוגי חדשנות ותהליך יצירת חדשנות  

5

4.  מהו יתרון תחרותי וכיצד הוא מושג ?

8

5. חדשנות כמקור ליצירת יתרון תחרותי 

10

6. סיכום  

12

7. ביבליוגרפיה

14

 

ID, $echo ); ?>
XXXX