12.11.19
חיפוש מתקדם

ממ"ן 12 בקורס פסיכולוגיה חברתית

  • מספר עבודה: 2550
  • שנת הגשה: 2010
  • מוסד לימודים: האוניברסיטה הפתוחה
  • מספר עמודים: 3
  • מספר מילים: 1204
  • מספר מקורות: אין צורך
  • קורס: פסיכולוגיה חברתית (10104)
  • סוג עבודה: ממן - מטלת מנחה
  • סוג תואר: תואר ראשון
  • מחיר: 75 ₪
    מחיר
    75.00₪ (ILS)

תקציר העבודה:

ממ"ן 12- פסיכולוגיה חברתית ציון 94

 

שאלה 1 (20 נקודות)

א.      הציגו בקצרה את תיאורית פערי העצמי (היגניס). (10 נק')

ב.      מה הדמיון בין תיאורית פערי העצמי לבין תיאורית המודעות לעצמי כאובייקט (דובל וויקלונד)? הסבירו. (10 נק')

 

שאלה 2 (30 נקודות)

כחלק מההכנות לקראת נישואיה, מתלבטת רוית בין שלוש שמלות-כלה יקרות של שלושה מעצבים שונים. ההתלבטות קשה מכיוון שחשוב לה מאוד להראות במיטבה ביום זה.   לבסוף, רוית בוחרת באחת מהשמלות.

א.      האם רוית חווה דיסוננס קוגניטיבי, ואם כן, מדוע ובאיזה עיתוי? (10 נק')

ב.      מה ישפיע על עוצמת הדיסוננס? (10 נק')

ג.        כיצד יכולה רוית להתמודד עם הדיסוננס? (10 נק')

 

שאלה 3 (20 נקודות)

א.      הציגו את מודל סבירות העיבוד בתהליך שינוי עמדה (פטי וקסיופו). (10 נק')

ב.      מה המשותף למודל הנ"ל ולמודל ההיריסטי של השכנוע (צ'ייקן)? (10 נק')

  

שאלה 4 (30 נקודות)

נבחרתם לייעץ לחברה המשווקת מחשבים נישאים, בתכנון מסע פרסום. עליכם להתבסס על חומר הלימוד בנושאים הבאים, ולתת מעשיות בכל נושא להצלחת מסע הפרסום:

א.      סוכן השכנוע.

ב.      מאפייני המסר.

ג.        קהל היעד.

ד.      הערוץ.

 

XXXX