26.10.21
חיפוש מתקדם
נמצאו 10 פריטים
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: פרוייקט גמר עבודה’ מס: 3402 שנת הגשה: 2000

תמורות במאה ה- 20: גזענות וצדק חברתי

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
אנתרופולוגיה
מטרת העבודה היא לסקור את הגזענות בראשי המאה כפי שבאה לידי ביטוי בידי מחולליה העיקריים- הגרמנים. תכלית העבודה הוא להשוות את שיטותיהם מול עקרונות של צדק חברתי. תיאוריות של צדק חברתי חלק זה יתבסס על שני תיאורטיקנים בני זמננו:רולס ונוזיק. קנטאיסטים, המפרשים את מושג הצדק וההוגנות, תוך התייחסות לקודמיהם. ג'והן רולס נולד ב1921- ובשנות החמישים פרסם תיאוריות שונות כיצד להגיע לרמה מוסרית צודקת בחלוקת המשאבים החברתיים. התיאוריות שלו התקבלו בהתלהבות ופורסמו בשני כתבים והמפורסם שבהם הוא: "THEORY OF JUSTICE".
מחיר
270.00₪ (ILS)
  • מחיר: 270 ₪
  • מס’ מקורות: 34
  • מס’ עמודים: 37
  • מס’ מילים: 9,158
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: ממן - מטלת מנחה עבודה’ מס: 2550 שנת הגשה: 2010

ממ"ן 12 בקורס פסיכולוגיה חברתית

האוניברסיטה הפתוחה
פסיכולוגיה חברתית (10104)
ממ"ן 12- פסיכולוגיה חברתית שאלה 1 (20 נקודות) א. הציגו בקצרה את תיאורית פערי העצמי (היגניס). (10 נק') ב. מה הדמיון בין תיאורית פערי העצמי לבין תיאורית המודעות לעצמי כאובייקט (דובל וויקלונד)? הסבירו. (10 נק')
מחיר
75.00₪ (ILS)
  • מחיר: 75 ₪
  • מס’ מקורות: אין צורך
  • מס’ עמודים: 3
  • מס’ מילים: 1,204
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: ממן - מטלת מנחה עבודה’ מס: 2551 שנת הגשה: 2010

ממ"ן 14 בקורס פסיכולוגיה חברתית

האוניברסיטה הפתוחה
פסיכולוגיה חברתית (10104)
ממ"ן 14- פסיכולוגיה חברתית שאלה 1 (30 נקודות) 'קבלת החלטות בדיון קבוצתי עדיפה על קבלת החלטות של אדם יחיד'. דונו בטעון זה לפי חומר הלימוד מיחידה 7.
מחיר
75.00₪ (ILS)
  • מחיר: 75 ₪
  • מס’ מקורות: אין צורך
  • מס’ עמודים: 3
  • מס’ מילים: 1,080
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: ממן - מטלת מנחה עבודה’ מס: 2552 שנת הגשה: 2010

ממ"ן 15 בקורס פסיכולוגיה חברתית

האוניברסיטה הפתוחה
פסיכולוגיה חברתית (10104)
ממ"ן 15- פסיכולוגיה חברתית שאלה 1 (40 נקודות) הגדירו בקצרה את המושגים הבאים (2-3 משפטים): א. נורמה חברתית. ב. לכידות משימתית.
מחיר
75.00₪ (ILS)
  • מחיר: 75 ₪
  • מס’ מקורות: אין צורך
  • מס’ עמודים: 3
  • מס’ מילים:
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 3202 שנת הגשה: 2011

מגמות של שינוי והמשכיות בהשתתפות נשים במערכת החינוך הגבוה ובשוק העבודה היפני

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
צעירים ביפן: שינוי חברתי, שמירה על המסורת ופער הדורות
רכישת השכלה הינה דרכו של אדם להבטיח לעצמו עתיד של יתרונות חברתיים ומעמד כלכלי גבוה ביחס לאנשים חסרי השכלה בחברה. רנדל קולינס טוען במאמרו כי החברה מורכבת ממספר קבוצות סטאטוס מובחנות המבוססות על ערכים ותרבות משותפת, אשר מנהלות בניהן מאבק על משאבים. לדידו, מוסדות החינוך הינם כלי בידי קבוצת הסטאטוס הדומיננטית, בעזרתו עוברים החברים בחברה תהליך סוציאליזציה המכתיב להם סגנון חיים 'נכון', התואם את ערכי הקבוצה הדומיננטית.
מחיר
250.00₪ (ILS)
  • מחיר: 250 ₪
  • מס’ מקורות: 14
  • מס’ עמודים: 15
  • מס’ מילים: 4,332
XXXX