21.05.18
חיפוש מתקדם
נמצאו 34 פריטים
סוג תואר: לימודי תעודה סוג עבודה: עבודת גמר עבודה’ מס: 1509 שנת הגשה: 2010

תלקיט – פורטפוליו

המכללה האקדמית לחינוך אחווה
פדגוגיה- מתמטיקה
בעבודתי זו, בוודאי תתקלו בהרבה מחשבות, רגשות ואפילו חששות אותם חוויתי במהלך השנה. הפעילויות המגוונות שביצעתי עם ילדי הכיתה, והשיעורים שלימדתי, יאפשרו לכם להבחין האם חל שיפור בתכנון, בכתיבת מטרות, בכתיבה הרפלקטיבית ובדרכי ההוראה. בהמשך תוכלו להבחין כי העבודה מכילה 5 פרקים, בהם אציג ואפרט כל נושא מתוך הנושאים הכלולים בעבודה. דרכם אשתף אתכם בחוויות שעברתי במהלך השנה, ואבטא את התפתחותי המקצועית.
מחיר
180.00₪ (ILS)
  • מחיר: 180 ₪
  • מס’ מקורות: אין צורך במקורות
  • מס’ עמודים: 41
  • מס’ מילים: 8,265
סוג תואר: לימודי תעודה סוג עבודה: סיכום קורס עבודה’ מס: 1685 שנת הגשה: 2009

יחידת הוראה במתמטיקה -חידת ארבעת הצבעים

המכללה האקדמית לחינוך אחווה
העשרה מתמטית
מתוך סיכום הקורס: הבעיה הטופולוגית שלהלן, חורגת מתוכנית הלימודים הרגילה , ומהווה סטייה מרעננת הממריצה את התלמידים לקראת המשך הלימודים השגרתיים. במקביל, מעסיק השיעור את התלמידים במשימה אינטלקטואלית אמיתית הדורשת חשיבה מתמטית מאורגנת. הוא גם מאפשר לתלמידים לעבוד בקבוצות קטנות, להתייעץ איש עם רעהו ולהחליף רעיונות ושיטות לפתרון בעיות. השיעור נותן לתלמידים אפשרות להעלות השערות והכללות, ומעל לכל , הוא מבטיח לכל תלמיד הזדמנות להשיג הצלחה אישית.
מחיר
100.00₪ (ILS)
  • מחיר: 100 ₪
  • מס’ מקורות: 5
  • מס’ עמודים: 17
  • מס’ מילים: 2,435
סוג תואר: תואר שני סוג עבודה: סיכום קורס עבודה’ מס: 1511 שנת הגשה: 2010

הקשר בין מעמד המורה והמוטיבציה ללמידה

המסלול האקדמי של המכללה למינהל
פרויקט גמר
מתוך העבודה: על פי Towse ועמיתיו (2002) קיימים מספר גורמים המשפיעים על אפקטיביות ההוראה של המורה וביניהם המוטיבציה (Students generally perform better if taught by well qualified, trained and motivated teachers ) Goldhaber ועמיתיו (2000) הוסיפו גם כי תוארו האקדמי של המורה משפיע גם הוא על הישגי תלמידיו. כל תהליך של העצמת המורה ועליית מעמדו משולב בסופו של דבר בתהליך העלאת רמת החינוך. העצמת המורה היא תהליך המשנה תפיסות חברתיות ומשפיע על הכבוד שרוחש התלמיד, משפחתו והחברה למורה.
מחיר
250.00₪ (ILS)
  • מחיר: 250 ₪
  • מס’ מקורות: 25
  • מס’ עמודים: 19
  • מס’ מילים: 5,002
סוג תואר: תואר שני סוג עבודה: סיכום קורס עבודה’ מס: 1514 שנת הגשה: 2011

מהן ההשלכות של מאפייני אישיות על העדפת תמריצים בקרב עובדי הוראה?

האוניברסיטה הפתוחה
פרויקט גמר
כתת מערכת ממערכת העל שנקראת מערכת החינוך מנהלי בתי הספר אינם יכולים לתגמל מורים, בגמולים שווי ערך כספי. לשם כך, מנהלים צריכים להבין את משמעות המוטיבציה ותפקידה בהנעת עובדים. בארגון כזה תגמוליו מתבססים על תהליכים אמוציונאליים ומשובים. מנהלים בכלל ובמערכת החינוך בפרט, מבינים שעליהם להניע את עובדיהם, ע"פ שיטות ההנעה המניעות אותם כל אחד באופן אינדיבידואלי, מה שמתאים לאחד לאו דווקא יתאים לאחר. בניגוד לתיאוריה של טיילור, שהניחה, שעובד מונע רק ע"י מניעים כלכליים, בית ספר כארגון דומה בתרבות העבודה שבו לארגונים מטיפוס Y, כפי שהציע הפסיכולוג האמריקאי מק'רגור(סמואל,י,1999), כיון שבארגון מטיפוס זה ניתנת הזדמנות
מחיר
150.00₪ (ILS)
  • מחיר: 150 ₪
  • מס’ מקורות: 11
  • מס’ עמודים: 15
  • מס’ מילים: 3,101
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 1487 שנת הגשה: 2010

שוויון הזדמנויות: שכר המורים בישראל בפרספקטיבה בינלאומית

האוניברסיטה הפתוחה
שוויון הזדמנויות
כל מורה רביעי במגזר הממלכתי עוזב את משרתו בשנת עבודתו הראשונה – כך עולה מסקר מיוחד של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס), שהוגש לאחרונה לראשי משרד החינוך. שיעור "הנשירה" למורים בשנת העבודה הראשונה שלהם בפועל לאחר סיום שלב ההכשרה, עומד על כ-25%-30%. עוד עולה מהדו"ח, כי בין 1991 ל-2002 עלה שיעור המורים העוזבים לצמיתות את מערכת החינוך ב-28% – מ-6.9% מכלל המורים במערכת החינוך ב-91' (4,938 מורים), ל-8.8% (9,604 מורים) ב-2002. (קשתי 2007)
מחיר
360.00₪ (ILS)
  • מחיר: 360 ₪
  • מס’ מקורות: 17
  • מס’ עמודים: 35
  • מס’ מילים: 7,182
XXXX