26.10.21
חיפוש מתקדם
נמצאו 19 פריטים
סוג תואר: תואר שני סוג עבודה: סיכום קורס עבודה’ מס: 1511 שנת הגשה: 2010

הקשר בין מעמד המורה והמוטיבציה ללמידה

המסלול האקדמי של המכללה למינהל
פרויקט גמר
מתוך העבודה: על פי Towse ועמיתיו (2002) קיימים מספר גורמים המשפיעים על אפקטיביות ההוראה של המורה וביניהם המוטיבציה (Students generally perform better if taught by well qualified, trained and motivated teachers ) Goldhaber ועמיתיו (2000) הוסיפו גם כי תוארו האקדמי של המורה משפיע גם הוא על הישגי תלמידיו. כל תהליך של העצמת המורה ועליית מעמדו משולב בסופו של דבר בתהליך העלאת רמת החינוך. העצמת המורה היא תהליך המשנה תפיסות חברתיות ומשפיע על הכבוד שרוחש התלמיד, משפחתו והחברה למורה.
מחיר
250.00₪ (ILS)
  • מחיר: 250 ₪
  • מס’ מקורות: 25
  • מס’ עמודים: 19
  • מס’ מילים: 5,002
סוג תואר: תואר שני סוג עבודה: סיכום קורס עבודה’ מס: 1514 שנת הגשה: 2011

מהן ההשלכות של מאפייני אישיות על העדפת תמריצים בקרב עובדי הוראה?

האוניברסיטה הפתוחה
פרויקט גמר
כתת מערכת ממערכת העל שנקראת מערכת החינוך מנהלי בתי הספר אינם יכולים לתגמל מורים, בגמולים שווי ערך כספי. לשם כך, מנהלים צריכים להבין את משמעות המוטיבציה ותפקידה בהנעת עובדים. בארגון כזה תגמוליו מתבססים על תהליכים אמוציונאליים ומשובים. מנהלים בכלל ובמערכת החינוך בפרט, מבינים שעליהם להניע את עובדיהם, ע"פ שיטות ההנעה המניעות אותם כל אחד באופן אינדיבידואלי, מה שמתאים לאחד לאו דווקא יתאים לאחר. בניגוד לתיאוריה של טיילור, שהניחה, שעובד מונע רק ע"י מניעים כלכליים, בית ספר כארגון דומה בתרבות העבודה שבו לארגונים מטיפוס Y, כפי שהציע הפסיכולוג האמריקאי מק'רגור(סמואל,י,1999), כיון שבארגון מטיפוס זה ניתנת הזדמנות
מחיר
150.00₪ (ILS)
  • מחיר: 150 ₪
  • מס’ מקורות: 11
  • מס’ עמודים: 15
  • מס’ מילים: 3,101
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 1487 שנת הגשה: 2010

שוויון הזדמנויות: שכר המורים בישראל בפרספקטיבה בינלאומית

האוניברסיטה הפתוחה
שוויון הזדמנויות
כל מורה רביעי במגזר הממלכתי עוזב את משרתו בשנת עבודתו הראשונה – כך עולה מסקר מיוחד של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס), שהוגש לאחרונה לראשי משרד החינוך. שיעור "הנשירה" למורים בשנת העבודה הראשונה שלהם בפועל לאחר סיום שלב ההכשרה, עומד על כ-25%-30%. עוד עולה מהדו"ח, כי בין 1991 ל-2002 עלה שיעור המורים העוזבים לצמיתות את מערכת החינוך ב-28% – מ-6.9% מכלל המורים במערכת החינוך ב-91' (4,938 מורים), ל-8.8% (9,604 מורים) ב-2002. (קשתי 2007)
מחיר
360.00₪ (ILS)
  • מחיר: 360 ₪
  • מס’ מקורות: 17
  • מס’ עמודים: 35
  • מס’ מילים: 7,182
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 2952 שנת הגשה: 2010

פסיכולוגיה: חקר הבדידות והתקווה באמצעות קשר וטיפול באמצעות בעלי חיים

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
פסיכולוגיה
יישום הקשר בין האדם לבעלי החיים מתבסס בתחומי החיים הן בתחומי הפנאי של גידול חיות מחמד, ביקור בגן החיות, התנדבות לעזרה לחיות והן בתחום הטיפולי של שימוש בקשר זה לצורכי טיפול באנשים עם מחלות נפשיות ומוגבליות פיזיות. מקומו של קשר זה בין האדם לחיות השונות בחיי הפרט והיכולת של הפרט להטמיע את הקשר הזה במגוון תחומי החיים השונים מצביעה על כך שהמודעות לתועלות של קשר זה הולכת וגדלה בשנים האחרונות. אחזקת חיה זוהי תרבות אוניברסלית והשוני בין המגוון האתני הקיים בעולם הוא בבחירת החיה שנחשבת כמתאימה לאחזקה באותה התרבות (Curtiss, Holley& Wolf, 2006).
מחיר
350.00₪ (ILS)
  • מחיר: 350 ₪
  • מס’ מקורות: 13
  • מס’ עמודים: 18
  • מס’ מילים: 5,321
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 3009 שנת הגשה: 2010

ADHD הפרעות קשב וריכוז: אפקט ההטרמה ע"י חזרה והשפעתו על זיהוי פרצופים מוכרים ולא מוכרים

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
הפרעות קשב וריכוז
עבודה זו מתבססת על מודלים בתפיסה וזיהוי פרצופים בבני אדם (Goshen-Gottstein & Ganel, 2000 ; Bruce & Young, 1986 ) ועל אפקט ההטרמה ע"י חזרה (RP – Repetition Priming) . אפקט ההטרמה ע"י חזרה (RP) הוא אפקט שמתקבל כאשר הצגת גירוי קודם לכן מסייעת לעיבוד של הגירוי הבא מאוחר יותר כאשר הגירוי המאוחר יזכה לתגובה מהירה יותר ולזיהוי מהיר יותר. אפקט זה הודגם באמצעות טווח גירויים רחב ביניהם מילים (Jacoby & Dallas, 1981 ) צמדי מילים (Goshen-Gottstein & Moscovitch, 1995a, 1995b; Graf &Schacter, 1985; Reingold & Goshen Gottstein, 1996) ציורי קוים
מחיר
350.00₪ (ILS)
  • מחיר: 350 ₪
  • מס’ מקורות: 18
  • מס’ עמודים: 22
  • מס’ מילים: 6,510
XXXX