19.07.18
חיפוש מתקדם
נמצאו 62 פריטים
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: פרה סמינריון עבודה’ מס: 2281 שנת הגשה: 2010

שתי גישות ניהול בראייה השוואתית: גישת הניהול לאיכות כוללת (TQM) מול גישת העיצוב מחדש (Reengineering)

האוניברסיטה הפתוחה
גישות ניהול עכשוויות
בחרתי לערוך השוואה על שתי גישות ניהול, האחת גישת ה- TQM שהיא גישה לניהול איכות כוללת לבין גישת השינדוס, או העיצוב מחדש. לשתי הגישות הגדרה ועקרונות או מאפיינים שונים, אשר מסבירים את מהות הגישה. לכן החלטתי לבחור בקריטריון זה כקריטריון הראשון להשוואה, בתוספת הרקע שהביא ליצירתן של שתי גישות אלו. ההגדרה של "ניהול איכות כוללת" מעידה שזוהי פילוסופיה ניהולית המחויבת לנושא האיכות, מתמקדת בשיפור מתמיד של תהליכים, ומבצעת זאת תוך השתתפות של כל עובד בארגון. תוצאתה: שביעות רצון מוחלטת של הלקוח.
מחיר
280.00₪ (ILS)
  • מחיר: 280 ₪
  • מס’ מקורות: 19
  • מס’ עמודים: 34
  • מס’ מילים: 9,965
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: פרה סמינריון עבודה’ מס: 2285 שנת הגשה: 2010

האם חדשנות מהווה מקור ליצירת יתרון תחרותי בין חברות?

המסלול האקדמי של המכללה למינהל
ניהול אסטרטגי
שנות ה- 2000 הביאו איתן אינסוף טכנולוגיות חדשות ומגוונות בכל התחומים, בעידן הנוכחי חדשנות מהווה כלי חשוב ומרכזי בשוק התחרותי וזאת בשל התחרות הגוברת בשלל תחומי החיים שהיא תוצאה רמה של הגלובליזציה שהסתערה על עולמנו. ארגונים וחברות פועלים במטרה לחדש ולהמציא ככל שניתן וזאת על מנת לנסות ולהשיג יתרון תחרותי אשר יקנה להם הובלה על המתחרים בשוק בו הן פועלות וכפועל יוצא מכך יביא להגשמה של מטרתה העיקרית של כל חברה עסקית הפועלת בשוק שהיא רווח מקסימאלי.
מחיר
200.00₪ (ILS)
  • מחיר: 200 ₪
  • מס’ מקורות: 8
  • מס’ עמודים: 14
  • מס’ מילים: 3,274
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: פרה סמינריון עבודה’ מס: 2289 שנת הגשה: 2011

תמהיל שיווקי לבנק הפועלים תוך התמקדות בנושא הבנקאות הפרטית הגלובלית

המכללה האקדמית נתניה
ניהול אסטרטגי
בעבודתנו אנחנו ננתח אסטרטגיה לבנק הפועלים: בנק הפועלים בע"מ נוסד בשנת 1921 על-ידי המוסדות המרכזיים של היישוב באותה עת – ההסתדרות הציונית וההסתדרות הכללית של העובדים העבריים בא"י. היעד של בנק הפועלים בו בחרנו להתמקד הינו: חדירה עולמית- הרחבת התודעה העולמית על ידי הקמת סניפים נוספים בחו"ל. הגדרת האסטרטגיה: אחד מיעדי המפתח הוא חדירה עולמית- הרחבת התודעה העולמית על ידי הקמת סניפים נוספים בחו"ל.
מחיר
200.00₪ (ILS)
  • מחיר: 200 ₪
  • מס’ מקורות: 5
  • מס’ עמודים: 25
  • מס’ מילים: 4,539
סוג תואר: תואר שני סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 2292 שנת הגשה: 2010

חברת נס: מיזוג תרבותי והשפעותיו על ערכי עבודה, דפוסי עבודה ומחויבות לארגון (מזווית הראייה של העובד)

המרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה
ניתוח אסטרטגי/חברות
בינואר 2009 נערך בנס שינוי הארגוני שבו המבנה הארגוני האורכי של נס ישראל הוחלף במבנה ארגוני רוחבי. המבנה הארגוני החדש, חייב בהגדרת תפקידים מחדש, נוספו מנהלים חדשים, אחרים פרשו מתפקידם מחוסר שביעות רצון וחלקם אף פוטר. טלטלת השינוי זעזעה את המבנה הארגוני ובעיקרה את העובדים בשטח אשר בגלל כשל בתיקשור השינוי נאלצו להתמודד עם השינויים הרבים ללא הבנה הבסיסית של מה שעומד מאחורי שינוי, עקב כך נאלצו המנהלים לאחד סגנון ניהול ולהרגיע את הרוחות הסוערות בשטח בטרם תתגבש הרגשה בשטח של חוסר יציבות בקרב העובדים וחוסר יציבות בתור ארגון גדול, דבר אשר עלול לפגוע בארגון עצמו בקרב הלקוחות
מחיר
400.00₪ (ILS)
  • מחיר: 400 ₪
  • מס’ מקורות: 60
  • מס’ עמודים: 57
  • מס’ מילים: 11,973
סוג תואר: תואר שני סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 2296 שנת הגשה: 2009

HP: ניתוח אסטרטגי של חברה עסקית פעילה

המרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה
ניתוח אסטרטגי/חברות
בעבודה זו ניתחנו את חברת HP . חברתHP פועלת ביותר מ-170 מדינות ברחבי העולם, ב-3 רבדים: 1. מערכות הדמיה והדפסה 2. מערכות מחשוב 3. שירותי מערכות מידע.. בסעיף הראשון תיארנו את חברת HPע"י ניתוח של CASE ,חזון, ייעוד ומטרות העל , תחומי פעילותה וכמו כן את קבוצת בעלי העניין אותם היא משרתת. כאשר מטרת העל העיקרית היא ליצור נאמנות לקוחות .כלומר לספק מוצרים, שירותים ופתרונות באיכות הגבוהה ביותר, תוך אספקת ערך מוכח ללקוחות. דבר זה יבטיח את נאמנותם של האחרונים.
מחיר
380.00₪ (ILS)
  • מחיר: 380 ₪
  • מס’ מקורות: 16
  • מס’ עמודים: 57
  • מס’ מילים: 13,615
XXXX