24.09.18
חיפוש מתקדם
נמצאו 32 פריטים
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סיכום קורס עבודה’ מס: 2174 שנת הגשה: 2008

פרסום ומכירת משקאות אלכוהוליים – היבטים מוסריים

המרכז האקדמי למשפט ועסקים
מוסר בעסקים
מאז ומתמיד, מצליחות הפרסומות לאלכוהול למכור לנו לא רק את המשקה אלא הרבה יותר מכך. כמו במרבית הפרסומות בנות ימינו, לא ניתן להפריד בין המוצר לבין מערכת האסוציאציות הקשורות בו, ובין המוצר לבין המטען הרגשי הנלווה אליו. האלכוהול, כידוע, הוא הסם החוקי הנפוץ ביותר בארץ. בניגוד לרשימת האיסורים הארוכה המיוחסת לסמים – איסור החזקת כלים לשימוש, איסור החזקת סם, איסור שימוש בסם, איסור מכירה – האלכוהול חופשי לחלוטין, לפחות עבור הצעירים.
מחיר
280.00₪ (ILS)
  • מחיר: 280 ₪
  • מס’ מקורות: 46
  • מס’ עמודים: 28
  • מס’ מילים: 8,954
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 203 שנת הגשה: 2010

אלימות נגד נשים – מדוע נשים מוכות נשארות במערכות יחסים אלימות?

האוניברסיטה הפתוחה
אלימות נגד נשים
העלאת השאלה "מדוע נשים מוכות נשארות במערכת האלימה?" מניחה באופן סמוי כי הצעד הנכון שעל הנשים המוכות לבצע הוא לעזוב את המערכת האלימה כי זו ההנחה הנורמטיבית ולמעשה מדגישה בכך השאלה את חריגותן של הנשים המוכות הנשארות. okon (1988) רואה את השאלה כמרמזת על סטייתן של הנשארות במערכת הזוגית האלימה וכמטילה עליהן את האחריות לאלימות בכך שאינן דואגות להפסקתה על ידי עזיבתן. כותבים בעלי גישה פמיניסטית רואים את השאלה כמייצגת קו מחקרי המושרש בחברה הפטריאכלית ונוטה להאשים את האישה המוכה באופן גלוי או מרומז (Bogard, 1984).
מחיר
250.00₪ (ILS)
  • מחיר: 250 ₪
  • מס’ מקורות: 50
  • מס’ עמודים: 24
  • מס’ מילים: 6,124
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 1450 שנת הגשה: 2010

האופן בו סגנונות ההתקשרות משפיעים על שביעות הרצון הכללית שלנו מהחיים

האוניברסיטה הפתוחה
מדעי ההתנהגות
מקובל לחשוב שרמת שביעות הרצון הכללית מהחיים של בני אדם קבועה פחות או יותר. על פי התפיסה המקובלת, ברגע שמתמלאים צרכיו הבסיסיים של אדם מסוים (אוכל, קורת גג וכדומה) רוב האנשים ישמרו על רמת שביעות רצון זהה. גם אם יתרחש אירוע קיצוני בחייהם, זכייה בלוטו מצד אחד או תאונת דרכים מצד שני, רמות שביעות הרצון יעלו או ירדו לתקופה קצרה, שלאחריה האדם יחזור להיות מאושר כמו קודם. לכל אדם יש כנראה נקודת שיווי משקל של שביעות רצון שקשה לחרוג ממנה ביום יום.
מחיר
250.00₪ (ILS)
  • מחיר: 250 ₪
  • מס’ מקורות: 64
  • מס’ עמודים: 35
  • מס’ מילים: 8,377
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 2166 שנת הגשה: 2007

הדילמה ומוסר עסקים בפרסום אלכוהול

המרכז האקדמי למשפט ועסקים
מוסר בעסקים
מתקציר של צפייה בפרסומות למשקאות אלכוהוליים , נוצר הרושם כי הפרסומת מתעלמת לחלוטין מהנזקים ומההשפעות השליליות אשר יכולות להיגרם משתייה של משקאות אלכוהוליים. לעומת כמות גדולה של פרסומות אשר מעודדות שתיית משקאות אלכוהוליים הנמצאות בשידור בימים אלו, ניתן למצוא גם בימים אלה פרסומות של משרד התחבורה אשר מבהירות את הסכנה הטמונה בשתייה, בחלקן נעשה גם שימוש בפרסומות בעלות גורם הפחדה משמעותי ובהם הנהגים שהיו מעורבים בתאונות דרכים מואשמים ברצח
מחיר
280.00₪ (ILS)
  • מחיר: 280 ₪
  • מס’ מקורות: 35
  • מס’ עמודים: 35
  • מס’ מילים: 7,767
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 1521 שנת הגשה: 2009

תופעת אי הציות לחוק: מחויבותם של אזרחים לשלטון החוק במדינה מודרנית – התייחסות לגישות תיאורטיות אינסטרומנטליות ונורמטיביות

אוניברסיטת בר-אילן
סוציולוגיה
תופעת אי הציות לחוק העסיקה ומעסיקה הוגים רבים שבחנו את הסיבות שבהן מצייתים או לא מצייתים לחוק. סוגיית זו אינה סוגיה פשוטה, שכן עלו שאלות בדבר גבולות הציות לחוק לאורך השנים ברמה תיאורטית ומעשית כאחד. שגרת יומם של העבריינים כרוכה בהפרה חוזרת ונשנית של החוק. מפרי חוק אלה עושים זאת מבלי לחשוב ולהתמודד עם שאלת חובת הציות לחוק, וזאת בניגוד לקבוצות חברתיות -אזרחים- שומרי החוק שפועלים באופן נורמטיבי בדרך כלל ומתמודדים עם שאלת גבולות הציות ויחסם לגבולות אלו, ואינם מצייתים לחוק באופן חריג.
מחיר
280.00₪ (ILS)
  • מחיר: 280 ₪
  • מס’ מקורות: 20
  • מס’ עמודים: 18
  • מס’ מילים: 5,096
XXXX