22.07.19
חיפוש מתקדם
נמצאו 90 פריטים
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 906 שנת הגשה: 2010

שוק המשקאות הקלים: ניתוח דרכי השיווק של חברת המים המינרליים נביעות

אוניברסיטת תל אביב
שיווק
נביעות טבע הגליל הוקמה בשנת 1989 , תחת החזון להוביל את תחום המים המינרליים בישראל. המטרה היתה ונותרה להעניק ללקוח חוויית שירות, הנאה ותועלת. המים המינרלים הטבעיים של נביעות נובעים ממעיין "עין זהב" האיכותי, שלמרגלות הרי נפתלי שבגליל העליון. נביעות מספקת ללקוחותיה מים מינרלים בבקבוקים אישיים, בקבוקים משפחתיים ובקבוקי זכוכית יוקרתיים לאירוח אשר משווקים בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ. החל משנת 1990 החברה פועלת גם במגזר של כדי מים (להלן: "מתקני ברים")
מחיר
280.00₪ (ILS)
  • מחיר: 280 ₪
  • מס’ מקורות: 16
  • מס’ עמודים: 24
  • מס’ מילים: 6,056
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סיכום קורס עבודה’ מס: 2174 שנת הגשה: 2008

פרסום ומכירת משקאות אלכוהוליים – היבטים מוסריים

המרכז האקדמי למשפט ועסקים
מוסר בעסקים
מאז ומתמיד, מצליחות הפרסומות לאלכוהול למכור לנו לא רק את המשקה אלא הרבה יותר מכך. כמו במרבית הפרסומות בנות ימינו, לא ניתן להפריד בין המוצר לבין מערכת האסוציאציות הקשורות בו, ובין המוצר לבין המטען הרגשי הנלווה אליו. האלכוהול, כידוע, הוא הסם החוקי הנפוץ ביותר בארץ. בניגוד לרשימת האיסורים הארוכה המיוחסת לסמים – איסור החזקת כלים לשימוש, איסור החזקת סם, איסור שימוש בסם, איסור מכירה – האלכוהול חופשי לחלוטין, לפחות עבור הצעירים.
מחיר
280.00₪ (ILS)
  • מחיר: 280 ₪
  • מס’ מקורות: 46
  • מס’ עמודים: 28
  • מס’ מילים: 8,954
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 2166 שנת הגשה: 2007

הדילמה ומוסר עסקים בפרסום אלכוהול

המרכז האקדמי למשפט ועסקים
מוסר בעסקים
מתקציר של צפייה בפרסומות למשקאות אלכוהוליים , נוצר הרושם כי הפרסומת מתעלמת לחלוטין מהנזקים ומההשפעות השליליות אשר יכולות להיגרם משתייה של משקאות אלכוהוליים. לעומת כמות גדולה של פרסומות אשר מעודדות שתיית משקאות אלכוהוליים הנמצאות בשידור בימים אלו, ניתן למצוא גם בימים אלה פרסומות של משרד התחבורה אשר מבהירות את הסכנה הטמונה בשתייה, בחלקן נעשה גם שימוש בפרסומות בעלות גורם הפחדה משמעותי ובהם הנהגים שהיו מעורבים בתאונות דרכים מואשמים ברצח
מחיר
280.00₪ (ILS)
  • מחיר: 280 ₪
  • מס’ מקורות: 35
  • מס’ עמודים: 35
  • מס’ מילים: 7,767
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: עבודת גמר עבודה’ מס: 2203 שנת הגשה: 2009

תכנון וביצוע אסטרטגיות של ניהול בינלאומי וניהול שלוחות בחו"ל: ישראל, אנגליה ויפן

המרכז האקדמי למשפט ועסקים
ניהול בינלאומי
עולם העסקים של המאה העשרים ואחת, דורש כי מנהלים של חברות יפתחו את כישוריהם על מנת לתכנן ולבצע אסטרטגיות של ניהול בינלאומי, על מנת להוביל יחסים בין עם חברות זרות מארצות אחרות ולנהל שלוחות של חברתם בחו"ל.
מחיר
180.00₪ (ILS)
  • מחיר: 180 ₪
  • מס’ מקורות: 9
  • מס’ עמודים: 17
  • מס’ מילים: 3,674
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 581 שנת הגשה: 2010

מחקר שוק שיווקי: חברת קוקה קולה

אוניברסיטת חיפה
שיווק
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ היא בעלת הזיכיון למכירת מוצרי קוקה קולה בישראל. ככזו שולטת החברה שלטון ללא מצרים בשוק המשקאות הקלים באמצעות המותג "קוקה קולה". שלטון זה מתאפיין בגודל הגדול כמעט פי 3 מהמתחרים והגדלה עקבית של נתח השוק בעשור האחרון. החברה דאגה לאורך השנים להתפתח לתחומים משלימים ונוספים בתחום המשקאות. החברה רכשה את "טרה" חברת חלב ומוצרי חלב, הקימה מערך הפצה מהגדולים אם לא הגדול בארץ, חברה לפריגת לייצור מיצים ועוד.
מחיר
350.00₪ (ILS)
  • מחיר: 350 ₪
  • מס’ מקורות: 15
  • מס’ עמודים: 21
  • מס’ מילים: 3,763
XXXX