22.09.19
חיפוש מתקדם
נמצאו 87 פריטים
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 2166 שנת הגשה: 2007

הדילמה ומוסר עסקים בפרסום אלכוהול

המרכז האקדמי למשפט ועסקים
מוסר בעסקים
מתקציר של צפייה בפרסומות למשקאות אלכוהוליים , נוצר הרושם כי הפרסומת מתעלמת לחלוטין מהנזקים ומההשפעות השליליות אשר יכולות להיגרם משתייה של משקאות אלכוהוליים. לעומת כמות גדולה של פרסומות אשר מעודדות שתיית משקאות אלכוהוליים הנמצאות בשידור בימים אלו, ניתן למצוא גם בימים אלה פרסומות של משרד התחבורה אשר מבהירות את הסכנה הטמונה בשתייה, בחלקן נעשה גם שימוש בפרסומות בעלות גורם הפחדה משמעותי ובהם הנהגים שהיו מעורבים בתאונות דרכים מואשמים ברצח
מחיר
280.00₪ (ILS)
  • מחיר: 280 ₪
  • מס’ מקורות: 35
  • מס’ עמודים: 35
  • מס’ מילים: 7,767
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 906 שנת הגשה: 2010

שוק המשקאות הקלים: ניתוח דרכי השיווק של חברת המים המינרליים נביעות

אוניברסיטת תל אביב
שיווק
נביעות טבע הגליל הוקמה בשנת 1989 , תחת החזון להוביל את תחום המים המינרליים בישראל. המטרה היתה ונותרה להעניק ללקוח חוויית שירות, הנאה ותועלת. המים המינרלים הטבעיים של נביעות נובעים ממעיין "עין זהב" האיכותי, שלמרגלות הרי נפתלי שבגליל העליון. נביעות מספקת ללקוחותיה מים מינרלים בבקבוקים אישיים, בקבוקים משפחתיים ובקבוקי זכוכית יוקרתיים לאירוח אשר משווקים בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ. החל משנת 1990 החברה פועלת גם במגזר של כדי מים (להלן: "מתקני ברים")
מחיר
280.00₪ (ILS)
  • מחיר: 280 ₪
  • מס’ מקורות: 16
  • מס’ עמודים: 24
  • מס’ מילים: 6,056
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 581 שנת הגשה: 2010

מחקר שוק שיווקי: חברת קוקה קולה

אוניברסיטת חיפה
שיווק
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ היא בעלת הזיכיון למכירת מוצרי קוקה קולה בישראל. ככזו שולטת החברה שלטון ללא מצרים בשוק המשקאות הקלים באמצעות המותג "קוקה קולה". שלטון זה מתאפיין בגודל הגדול כמעט פי 3 מהמתחרים והגדלה עקבית של נתח השוק בעשור האחרון. החברה דאגה לאורך השנים להתפתח לתחומים משלימים ונוספים בתחום המשקאות. החברה רכשה את "טרה" חברת חלב ומוצרי חלב, הקימה מערך הפצה מהגדולים אם לא הגדול בארץ, חברה לפריגת לייצור מיצים ועוד.
מחיר
350.00₪ (ILS)
  • מחיר: 350 ₪
  • מס’ מקורות: 15
  • מס’ עמודים: 21
  • מס’ מילים: 3,763
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 498 שנת הגשה: 2011

תוכנית שיווקית-עסקית לחברת נביעות טבע בר

האוניברסיטה הפתוחה
יזמות
תיאור החברה: נביעות טבע הגליל הוקמה בשנת 1989 והיא פעילה בענף המשקאות הקלים ועוסקת בהפקה וייצור מים מינרלים (ע"פ רישיון להפקת מים מאת נציבות המים וע"פ הסכם עם המקורות). המטרה של החברה היתה ונותרה להעניק ללקוח חוויית שירות, הנאה ותועלת. מפעל החברה ממוקם בקרית שמונה ליד מעיין "עין זהב", שלמרגלות הרי נפתלי שבגליל העליון, מקור המים המינראליים של החברה. החברה משווקת מים בבקבוקים אישיים, בקבוקים משפחתיים ובקבוקי זכוכית יוקרתיים לאירוח, ומשווקת כדי מים לברים לשימוש ביתי או משרדי.
מחיר
300.00₪ (ILS)
  • מחיר: 300 ₪
  • מס’ מקורות: 11
  • מס’ עמודים: 37
  • מס’ מילים: 9,743
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 1483 שנת הגשה: 2010

ניהול בינלאומי: ניתוח שוק מקיף של חברת נסטלה

האוניברסיטה הפתוחה
ניהול בינלאומי
נסטלה (Nestlé) היא תאגיד רב-לאומי בתחום המזון והמשקאות אשר נוסד בשנת 1866 בשווייץ. על פי הירחון פורבס, נסטלה היא החברה המסחרית ה-51 בגודלה בעולם, נכון לשנת 2007, עם נכסים בשווי כולל של 142.65 מיליארד דולר. נסטלה מחזיקה כיום ביותר מ-50% ממניות החברה הישראלית אסם. חברת הענק נסטלה נוסדה על ידי אנרי נסטלה בשווייץ, באמצע שנות השישים של המאה התשע-עשרה. אנרי נסטלה, רוקח במקצועו, ביקש לתת מענה לתמותת תינוקות כתוצאה מתת-תזונה, אחד מגורמי תמותת התינוקות העיקריים באותם ימים,
מחיר
250.00₪ (ILS)
  • מחיר: 250 ₪
  • מס’ מקורות: 16
  • מס’ עמודים: 20
  • מס’ מילים: 5,053
XXXX