18.04.19
חיפוש מתקדם
נמצאו 89 פריטים
סוג תואר: תואר שני סוג עבודה: סיכום קורס עבודה’ מס: 1506 שנת הגשה: 2011

הקשר בין איכות השירות ונאמנות לקוחות: איך ניתן להגדיל את נאמנותם של הלקוחות ולצמצם את נטישתם? המקרה של חברת אורנג'

המרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה
פרויקט גמר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ, חברה סלולארית מובילה בישראל, מספקת שירותים ויישומים באמצעות הטכנולוגיות הסלולאריות המתקדמות בעולם – HSDPA/UMTS/GSM/GPRS – תחת המותג ™orange. החברה מעניקה שירות איכותי ומגוון של יישומים ליותר מ- 2.6 מיליון מנויים בישראל (החברה מחזיקה בכ- 1/3 מנתח הAשוק הסלולארי). פרטנר מובילה את השוק הישראלי באיכות הרשת, בשירות הלקוחות, במותג ובמגוון שירותי נתונים ותוכן. מנויי החברה יכולים לעשות שימוש בשירותים מתקדמים בכל רחבי העולם באמצעות הסכמי נדידה בינלאומיים עם מאות מפעילי תקשורת. פרטנר זכתה שלוש שנים ברציפות במקום הראשון בתחרות השירות ללקוח בישראל מטעם המי"ל (מכון ישראלי
מחיר
450.00₪ (ILS)
  • מחיר: 450 ₪
  • מס’ מקורות: 76
  • מס’ עמודים: 23
  • מס’ מילים: 4,747
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סיכום קורס עבודה’ מס: 1502 שנת הגשה: 2007

ניהול אסטרטגי: ניתוח אסטרטגי של חברת מוצרי קפה – NESTLE

האוניברסיטה הפתוחה
ניהול אסטרטגי
מתוך העבודה: טייסטרס הינו ללא ספק מנוע הצמיחה המשמעותי של נסטלה בשוק הקפה הנמס הישראלי עם עלייה של כ-10% בין 2006-2007. (לפני נתוני סטורנקטס לשוק המבורקד ספט' 2008. האסטרטגיה העיקרית בה תנקוט החברה בשל זה- הינה העמקה וחדירה לפלחי שוק חדשים, תוך הרחבת מערך ההפצה וכניסה לערוצי הפצה חדשים, מעבר מפרסום יוצר מודעות לפרסום יוצר העדפה והורדת מחירים על מנת למשוך קונים הרגישים למחיר. בעתיד תישקל אף פעולת הגוונה.
מחיר
100.00₪ (ILS)
  • מחיר: 100 ₪
  • מס’ מקורות: 22
  • מס’ עמודים: 14
  • מס’ מילים: 3,626
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 906 שנת הגשה: 2010

שוק המשקאות הקלים: ניתוח דרכי השיווק של חברת המים המינרליים נביעות

אוניברסיטת תל אביב
שיווק
נביעות טבע הגליל הוקמה בשנת 1989 , תחת החזון להוביל את תחום המים המינרליים בישראל. המטרה היתה ונותרה להעניק ללקוח חוויית שירות, הנאה ותועלת. המים המינרלים הטבעיים של נביעות נובעים ממעיין "עין זהב" האיכותי, שלמרגלות הרי נפתלי שבגליל העליון. נביעות מספקת ללקוחותיה מים מינרלים בבקבוקים אישיים, בקבוקים משפחתיים ובקבוקי זכוכית יוקרתיים לאירוח אשר משווקים בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ. החל משנת 1990 החברה פועלת גם במגזר של כדי מים (להלן: "מתקני ברים")
מחיר
280.00₪ (ILS)
  • מחיר: 280 ₪
  • מס’ מקורות: 16
  • מס’ עמודים: 24
  • מס’ מילים: 6,056
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 581 שנת הגשה: 2010

מחקר שוק שיווקי: חברת קוקה קולה

אוניברסיטת חיפה
שיווק
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ היא בעלת הזיכיון למכירת מוצרי קוקה קולה בישראל. ככזו שולטת החברה שלטון ללא מצרים בשוק המשקאות הקלים באמצעות המותג "קוקה קולה". שלטון זה מתאפיין בגודל הגדול כמעט פי 3 מהמתחרים והגדלה עקבית של נתח השוק בעשור האחרון. החברה דאגה לאורך השנים להתפתח לתחומים משלימים ונוספים בתחום המשקאות. החברה רכשה את "טרה" חברת חלב ומוצרי חלב, הקימה מערך הפצה מהגדולים אם לא הגדול בארץ, חברה לפריגת לייצור מיצים ועוד.
מחיר
350.00₪ (ILS)
  • מחיר: 350 ₪
  • מס’ מקורות: 15
  • מס’ עמודים: 21
  • מס’ מילים: 3,763
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 503 שנת הגשה: 2010

הצעת תוכנית עסקית לחברת אסם: פיתוח אפליקציית SMART INVNRORY

אוניברסיטת תל אביב
יזמות
הרעיון העסקי המוצע הינו בניית אפליקציה שמותאמת לפלאפונים כיום (דור שלישי ומעלה) . המוצר החדש הינו אפליקציה אשר מותאמת לכל מכשיר סלולארי בה ניתן לראות על פי תפקידך היכן המשלוח שלך נמצא או האם הוא מוכן. דבר זה חוסך לאסם ניירת מיותרת, טלפונים מיותרים והעיקר סדר במשלוחים. כמו כן חברת אסם תהיה היחידה עם אפליקציה זו, מכיוון שהיא מפותחת עבור החברה בלבד ואינה ניתנת לשימוש בחברות האחרות (בהמשך העבודה יפורט על הרישום פטנט).
מחיר
350.00₪ (ILS)
  • מחיר: 350 ₪
  • מס’ מקורות: 26
  • מס’ עמודים: 60
  • מס’ מילים: 13,658
XXXX