16.10.18
חיפוש מתקדם
נמצאו 89 פריטים
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סיכום קורס עבודה’ מס: 1502 שנת הגשה: 2007

ניהול אסטרטגי: ניתוח אסטרטגי של חברת מוצרי קפה – NESTLE

האוניברסיטה הפתוחה
ניהול אסטרטגי
מתוך העבודה: טייסטרס הינו ללא ספק מנוע הצמיחה המשמעותי של נסטלה בשוק הקפה הנמס הישראלי עם עלייה של כ-10% בין 2006-2007. (לפני נתוני סטורנקטס לשוק המבורקד ספט' 2008. האסטרטגיה העיקרית בה תנקוט החברה בשל זה- הינה העמקה וחדירה לפלחי שוק חדשים, תוך הרחבת מערך ההפצה וכניסה לערוצי הפצה חדשים, מעבר מפרסום יוצר מודעות לפרסום יוצר העדפה והורדת מחירים על מנת למשוך קונים הרגישים למחיר. בעתיד תישקל אף פעולת הגוונה.
מחיר
100.00₪ (ILS)
  • מחיר: 100 ₪
  • מס’ מקורות: 22
  • מס’ עמודים: 14
  • מס’ מילים: 3,626
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: עבודת הגשה עבודה’ מס: 2977 שנת הגשה: 2008

שיווק בינלאומי: בנק הפועלים

המכללה האקדמית נתניה
שיווק בינלאומי
בנק הפועלים נוסד בשנת 1921 על ידי המוסדות המרכזיים של היישוב באותה עת. בכל שנות קיומו, פיתח הבנק רשת סניפים ופעילות בנקאית מסחרית ענפה בכל תחומי הבנקאות. קבוצת הבנק היא הגדולה בענף הבנקאות בארץ לפי אמות מידה של היקף אשראי, היקף הנכסים וההון העצמי. פעילותיה של קבוצת הבנק מתרחבת למרבית תחומי העסקים. הקבוצה פעילה גם בחו"ל באמצעות סניפים, נציגויות וחברות בנות. פעילות הבנק בחו"ל: סניפי הבנק בחו"ל פועלים בתחום העסקי- סיטונאי עם לקוחות גדולים מקומיים וישראליים והם מספקים שירותי מימון, פעילות בנגזרות ובעסקות פיננסיות באמצעות חדר עסקאות, פעילות בין בנקאית בשוקי הפיקדונות וסחר בינלאומי.
מחיר
100.00₪ (ILS)
  • מחיר: 100 ₪
  • מס’ מקורות: אין צורך במקורות
  • מס’ עמודים: 14
  • מס’ מילים: 2,228
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: ממן - מטלת מנחה עבודה’ מס: 3428 שנת הגשה: 2011

ממ"ן 16 בשיווק: (ממ"ן חובה)ניתוח חברת "סודה סטרים" תוך התמקדות בכתבה מכלכליסט : ""אין כאן הייפ. סודה סטרים חברה אמיתית"

האוניברסיטה הפתוחה
שיווק
בעבודה זו אנתח את הכתבה שפורסמה בכלכליסט בנובמבר 2010 על חברת סודה סטרים (לשעבר סודה קלאב). בכתבה מתוארת ההצלחה לה זכתה החברה בהנפקתה בנאסד"ק ועל הקשיים שהיו בתחילה. בתחילה אציג את הבעיה בה נתקלה חברת סודה סטרים (הוצאות הנהלה ומו"פ גבוהות שגרמו לכך שהחברה לא תהיה רווחית) ועד הצלחתה בהנפקתה בנסדא"ק.
מחיר
100.00₪ (ILS)
  • מחיר: 100 ₪
  • מס’ מקורות: 9
  • מס’ עמודים: 9
  • מס’ מילים: 2,915
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: ממן - מטלת מנחה עבודה’ מס: 3431 שנת הגשה: 2011

ממ"ן 16 בשיווק (חובה): ניתוח כתבה שפורסמה בכלכליסט על רשת שופרסל, תוך ניתוח הבעיה ומתן הצעה לפיתרון (ממ"ן גמר)

האוניברסיטה הפתוחה
שיווק
בחרתי בנושא של אסטרטגיית צמיחה של שופרסל עקב התחרות הענפה שישנה כיום בישראל בין הרשתות הגדולות והרשתות הגדלות. מאוד עניין אותי לראות איך שופרסל מתמודדת על התחרות ומהן תוכניותיה לעתיד ביחס לגודלה, לרווחיותה ולתחרותיות בענף. בעבודה זו אנתח כתבה שפורסמה במגזין האינטרנט "כלכליסט" בתאריך 20.12.10 בכתבה פורסמה תוכנית אסטרטגית חדשה לפעילות הרשת – בהשקעה של 400 מיליון שקל. התוכנית לפי הכתבה תכלול הרחבת שטחי המסחר וכן הפיכת כל סניפי שופרסל ביג לשופרסל דיל. כמו כן, תפתח הרשת 20 מתחמי בריאות ומזון אורגני בשם "גרין" בתוך סניפי הרשת.
מחיר
100.00₪ (ILS)
  • מחיר: 100 ₪
  • מס’ מקורות: 5
  • מס’ עמודים: 9
  • מס’ מילים: 2,213
סוג תואר: תואר שני סוג עבודה: ממן - מטלת מנחה עבודה’ מס: 5778 שנת הגשה: 2013

ממן 16 חקר ביצועים 13001

האוניברסיטה הפתוחה
חקר ביצועים 13001
קובץ השאלות של הממן נמצא תחת כפתור "צפייה מקדימה בעבודה" (לחצו על הצג תקציר ואז לחצו על "צפייה מקדימה בעבודה"). ציון 94. 
מחיר
100.00₪ (ILS)
  • מחיר: 100 ₪
  • מס’ מקורות:
  • מס’ עמודים: 6
  • מס’ מילים:
XXXX