נמצאו 14 פריטים
- מס' עמודים
- מס' מקורות
- מחיר
- שנת הגשה מיין לפי (סדר עולה):
סוג תואר: תואר ראשון
סוג עבודה: סמינריון
עבודה’ מס: 498
שנת הגשה: 2011
תוכנית שיווקית-עסקית לחברת נביעות טבע בר
האוניברסיטה הפתוחהיזמות
תיאור החברה: נביעות טבע הגליל הוקמה בשנת 1989 והיא פעילה בענף המשקאות הקלים ועוסקת בהפקה וייצור מים מינרלים (ע"פ רישיון להפקת מים מאת נציבות המים וע"פ הסכם עם המקורות). המטרה של החברה היתה ונותרה להעניק ללקוח חוויית שירות, הנאה ותועלת. מפעל החברה ממוקם בקרית שמונה ליד מעיין "עין זהב", שלמרגלות הרי נפתלי שבגליל העליון, מקור המים המינראליים של החברה. החברה משווקת מים בבקבוקים אישיים, בקבוקים משפחתיים ובקבוקי זכוכית יוקרתיים לאירוח, ומשווקת כדי מים לברים לשימוש ביתי או משרדי.
- מחיר: 300 ₪
- מס’ מקורות: 11
- מס’ עמודים: 37
- מס’ מילים: 9,743
סוג תואר: תואר ראשון
סוג עבודה: ממן - מטלת מנחה
עבודה’ מס: 1540
שנת הגשה: 2009
הקשר בין הצלחה עסקית לבין חוללות עצמית בקרב יזמים : נשים לעומת גברים
האוניברסיטה הפתוחהחוללות עצמית
מתוך העבודה: יזמות עסקית מוגדרת כהשקפת עולם ערכית הכוללת מערכת של מיומנויות ויכולות שאותן ניתן לשכלל תוך הגברת המודעות ותוך מהלך מכוון של אימון והתנסות (פסיג, 1997). כמו כן, הפרשנות הכלכלית של יזמות עוסקת בעיקר בהצלחה בעסקים (לוין ונבו,1997). מכאן עולה השאלה בדבר ההבדלים בין גברים לנשים בכל הנוגע להצלחתם העסקית והאם ההבדלים המושרשים בין המינים חולשים גם על יזמות נשים לעומת יזמות גברים?
על פי נתוני הלמ"ס (2007), יזמות עסקית מאפיינת יותר את המין הגברי, על אף שעם השנים חלה עלייה בשיעור הנשים הפונות ליזמות עסקית.
- מחיר: 70 ₪
- מס’ מקורות: 24
- מס’ עמודים: 6
- מס’ מילים: 1,779
סוג תואר: תואר ראשון
סוג עבודה: עבודת גמר
עבודה’ מס: 1548
שנת הגשה: 2010
תמהיל שיווקי / מחקר שוק לחברת הקפה טסטרס צ'ויס
המכללה האקדמית תל חישיווק
בעבודה זו הוצג מותג טסטר'ס צ'ויס ממשפחת נסקפה של נסטלה. נערך ניתוח של תמהיל השיווק של המותג, במטרות השיווקיות של נסטלה/אוסם למותג TC תוך התייחסות לקהלי המטרה , מיצובו של המותג ועוד. בעבודה נבדק נכסיות המותג תוך התייחסות לדומיננטיות שלו בשוק, לדימוי שלו בקרב הצרכנים, ולאפשרויות הצמיחה שלו. בהגדרת יעדי התקשורת שלנו על פי מודל AIDA, ולבסוף הוגדרה מדיניות תקשורת שיווקית משולבת (IMC ) לביצוע . בעבודה זו הוצע ליישם אסטרטגיה בשלוש ראשים. האחת המשך ביסוסו של המותג בקרב קהל היעד שלו, השני הגברת הצריכה של המותג באמצעות פיתוח ל Out of Home והגדלת נתח הלקוח, ולבסוף פיתוח פלח חדש ותת מותג חדש – Young TC , מותג לצעירים
- מחיר: 250 ₪
- מס’ מקורות: 8
- מס’ עמודים: 19
- מס’ מילים: 4,173
סוג תואר: תואר ראשון
סוג עבודה: סמינריון
עבודה’ מס: 1671
שנת הגשה: 2006
הבדלים ביזמות בין נשים וגברים בתחום עיצוב האופנה
אוניברסיטת בר-אילןארגונים יזמים
נימה אישית: "כשאדם עולה במעלה ההר, לא די שיראה הפסגה וישא עיניו לקראתה. עליו לראות את השבילים ולבדוק אם אין פתחים, בורות וחיות טורפות; ואם ישנם לעקוף אותם או להתגבר עליהם, אחרת לא יגיע לפסגה…/ דוד בן גוריון. מילותיו מטוות הדרך של חלוץ המנהיגים דוד בן גוריון השאיר חותם על דרכו ויוזמותיו הפרטיות ושל החברה המתהווה בכלל. בישראל של שנות ה-2000 היזמות מקבלת מקום חשוב בעולמם של רבים מבני הדור הצעיר, דור שלימים יהיה מי שישאיר חותם בעצמו וינחילו לדור הבא
- מחיר: 250 ₪
- מס’ מקורות: 36
- מס’ עמודים: 55
- מס’ מילים: 14,537
סוג תואר: תואר ראשון
סוג עבודה: עבודת הגשה
עבודה’ מס: 1490
שנת הגשה: 2010
שוויון הזדמנויות: יזמות נשים
הטכניון – מכון טכנולוגי לישראלשוויון הזדמנויות
כיום, בכדי לעודד צמיחה ליזמות ובכדי לתמוך ביציאה לעבודה, המדינה מעודדת עצמאיים בכל פלחי האוכלוסייה. כתוצאה מכך סקטור העצמאיים גדל בהתמדה, בעיקר בקרב נשים. (Batory, (2004. יותר ויותר נשים כיום הופכות לבעלות עסקים ופותחות עסקים מסיבות שונות:
נשים פונות ליזמות מכיוון שקשה להן למצוא עבודה טובה וראויה מבחינה כספית. (Simonin, 2006)
- מחיר: 150 ₪
- מס’ מקורות: 16
- מס’ עמודים: 9
- מס’ מילים: 1,903