26.10.21
חיפוש מתקדם
נמצאו 6 פריטים
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: סמינריון עבודה’ מס: 498 שנת הגשה: 2011

תוכנית שיווקית-עסקית לחברת נביעות טבע בר

האוניברסיטה הפתוחה
יזמות
תיאור החברה: נביעות טבע הגליל הוקמה בשנת 1989 והיא פעילה בענף המשקאות הקלים ועוסקת בהפקה וייצור מים מינרלים (ע"פ רישיון להפקת מים מאת נציבות המים וע"פ הסכם עם המקורות). המטרה של החברה היתה ונותרה להעניק ללקוח חוויית שירות, הנאה ותועלת. מפעל החברה ממוקם בקרית שמונה ליד מעיין "עין זהב", שלמרגלות הרי נפתלי שבגליל העליון, מקור המים המינראליים של החברה. החברה משווקת מים בבקבוקים אישיים, בקבוקים משפחתיים ובקבוקי זכוכית יוקרתיים לאירוח, ומשווקת כדי מים לברים לשימוש ביתי או משרדי.
מחיר
300.00₪ (ILS)
  • מחיר: 300 ₪
  • מס’ מקורות: 11
  • מס’ עמודים: 37
  • מס’ מילים: 9,743
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: ממן - מטלת מנחה עבודה’ מס: 1540 שנת הגשה: 2009

הקשר בין הצלחה עסקית לבין חוללות עצמית בקרב יזמים : נשים לעומת גברים

האוניברסיטה הפתוחה
חוללות עצמית
מתוך העבודה: יזמות עסקית מוגדרת כהשקפת עולם ערכית הכוללת מערכת של מיומנויות ויכולות שאותן ניתן לשכלל תוך הגברת המודעות ותוך מהלך מכוון של אימון והתנסות (פסיג, 1997). כמו כן, הפרשנות הכלכלית של יזמות עוסקת בעיקר בהצלחה בעסקים (לוין ונבו,1997). מכאן עולה השאלה בדבר ההבדלים בין גברים לנשים בכל הנוגע להצלחתם העסקית והאם ההבדלים המושרשים בין המינים חולשים גם על יזמות נשים לעומת יזמות גברים? על פי נתוני הלמ"ס (2007), יזמות עסקית מאפיינת יותר את המין הגברי, על אף שעם השנים חלה עלייה בשיעור הנשים הפונות ליזמות עסקית.
מחיר
70.00₪ (ILS)
  • מחיר: 70 ₪
  • מס’ מקורות: 24
  • מס’ עמודים: 6
  • מס’ מילים: 1,779
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: עבודת גמר עבודה’ מס: 1548 שנת הגשה: 2010

תמהיל שיווקי / מחקר שוק לחברת הקפה טסטרס צ'ויס

המכללה האקדמית תל חי
שיווק
בעבודה זו הוצג מותג טסטר'ס צ'ויס ממשפחת נסקפה של נסטלה. נערך ניתוח של תמהיל השיווק של המותג, במטרות השיווקיות של נסטלה/אוסם למותג TC תוך התייחסות לקהלי המטרה , מיצובו של המותג ועוד. בעבודה נבדק נכסיות המותג תוך התייחסות לדומיננטיות שלו בשוק, לדימוי שלו בקרב הצרכנים, ולאפשרויות הצמיחה שלו. בהגדרת יעדי התקשורת שלנו על פי מודל AIDA, ולבסוף הוגדרה מדיניות תקשורת שיווקית משולבת (IMC ) לביצוע . בעבודה זו הוצע ליישם אסטרטגיה בשלוש ראשים. האחת המשך ביסוסו של המותג בקרב קהל היעד שלו, השני הגברת הצריכה של המותג באמצעות פיתוח ל Out of Home והגדלת נתח הלקוח, ולבסוף פיתוח פלח חדש ותת מותג חדש – Young TC , מותג לצעירים
מחיר
250.00₪ (ILS)
  • מחיר: 250 ₪
  • מס’ מקורות: 8
  • מס’ עמודים: 19
  • מס’ מילים: 4,173
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: עבודת הגשה עבודה’ מס: 1490 שנת הגשה: 2010

שוויון הזדמנויות: יזמות נשים

הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל
שוויון הזדמנויות
כיום, בכדי לעודד צמיחה ליזמות ובכדי לתמוך ביציאה לעבודה, המדינה מעודדת עצמאיים בכל פלחי האוכלוסייה. כתוצאה מכך סקטור העצמאיים גדל בהתמדה, בעיקר בקרב נשים. (Batory, (2004. יותר ויותר נשים כיום הופכות לבעלות עסקים ופותחות עסקים מסיבות שונות: נשים פונות ליזמות מכיוון שקשה להן למצוא עבודה טובה וראויה מבחינה כספית. (Simonin, 2006)
מחיר
150.00₪ (ILS)
  • מחיר: 150 ₪
  • מס’ מקורות: 16
  • מס’ עמודים: 9
  • מס’ מילים: 1,903
סוג תואר: תואר ראשון סוג עבודה: עבודת גמר עבודה’ מס: 3165 שנת הגשה: 2007

ניהול שיווק שירותים: ניתוח סביבת המיקרו והמאקרו של רשת בתי הקפה "קפה הילל" בהיבט השיווקי

אוניברסיטת תל אביב
ניהול ושיווק שירותים
בעבודה זו נעשה מחקר משני על רשת בתי הקפה-מסעדות "קפה הלל" שניתח את סביבת המיקרו והמאקרו של הרשת בהיבט השיווקי. כמו כן ביצענו מחקר וניתוח כיצד רשת בתי הקפה-מסעדות "קפה הלל" שומרת על אינטרסים פנימיים ומיצוב השירות תוך כדי פילוח שוק מטרה לאורך שנים (מ-1998 ועד היום). ע"י שינויי תפיסה קטנים כגון שילוב טכנולוגיות בעסק ושמירה על אסטרטגיה שיווקית מוכוונת לקוחות, רשת בתי הקפה-מסעדות "קפה הלל" שומרת על מעמדה בשוק זה.
מחיר
180.00₪ (ILS)
  • מחיר: 180 ₪
  • מס’ מקורות: 8
  • מס’ עמודים: 19
  • מס’ מילים: 4,358
XXXX